Tröttmössa

Jag är alive and awake efter en night out with the girlies! :)
Men det är knappt...jag känner mig jättetrött. Högsta drömmen vore att få ha en myssöndag i soffan
tillsammans med Älskling (som inte är hemma...) men så kommer det ju inte bli.
Jag ska snart jobba. Åååå va roligt! :)



Vi igår. Tack för en TREVLIG kväll tjejer! :)
("Trevlig" var väl ordet eller?)

Tyvärr såg jag inte matchen igår men det var ju tråkigt att Sverige skulle gå och förlora mot vårt lilla rödvita grannland.
Någon som tyckte det var ännu mera tråkigt var nog Älskling som var på plats på Råsunda.
Blev inget firande igår för deras del... Stackars dej Älskling! ;)

Min lilla vovve tillbringar helgen i Norge med "mormor & morfar". Jag vet att hon har "the time of her life"
där hos dom och ikväll kommer vi få hem en Tipi som är psyktrött! :)


Tipi med pärlhalsband

Och så dagens fråga;
Vad FAN är det för killar ute på krogen som tycker att dom har rätt att gå förbi och ta en på rumpan???
Det var inte bara EN gång...
Så fruktansvärt respektlöst och omoget!



Kommentarer
Postat av: syster

Jag klandrar dom inte. såklart att dom inte kan låta bli din söta röv. =)

haha. Skojade bara! no respect!

2009-06-07 @ 17:16:35
Postat av: Jenny

Jävla äckliga kåtbockar som inte kan hålla tassarna i styr! Ursäkta språket, men jag känner igen det o man blir så less... suck



2009-06-07 @ 18:58:00
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0