Thank God it´s Friday!

Jorå, visst är det fredag allt! And I like it! :) 
Helt slut efter en dag med massor att göra på jobbet. Hoppas jag inte lämnade allt för mycket till kollegorna att ta reda på... :) I bilen på väg hem gjorde kombinationen av ALLT att jag bröt ihop och grät en skvätt. Kan inte förklara varför. Kändes som alla känslor som kan rymmas i en kropp vällde över fick lov att komma ut; trötthet, kärlek, upprymdhet, ilska, glädje, otålighet, nervositet, oro, ovisshet, lycka, förälskelse och sorg... Väl hemma i säkerhet (osäkerheten bestod av skrikande studenter på traktorflak...) kröp jag ner under täcket och sov några minuter. Sååå skönt och välbehövligt!
Det här jäkla skitvädret gör ju att man blir lite opeppad...
Nu ikväll har vi bara legat i soffan som två gamla potatisar.

Jag längtar efter sängen igen. Och jag längtar efter tre (TRE!) lediga dagar! :)
Igår kom nya kameran så imorgon ska jag ägna mig åt den.

Pusselipuss till er som vill ta åt er! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0