Sommardag

  • Är det inte märkligt?! Jag gjorde allt för att sola magen idag men lyckades ändå bränna mig på ryggen. :)
    Blev årets första dopp också. Kallt men välbehövligt i den här (härliga!) värmen! I love it! Varför kan inte sommaren vara lite längre???

    Jag glömde kameran hemma idag, men Micka och jag har haft världens skönaste dag på stranden. Vi låg och snackade skit om livet, pratade drömmar och framtid, läste herrmagasin, tittade på arga mammor och på barn som kissade i vattnet och en tant som sekunden senare badade i kisset och ropade glatt till sin vän (som badade lite längre bort) "-Det är mycket varmare här än där borta!". :)

    Senare blev det grillning hemma hos oss och jäklarns vad gott det var!

    Nu har min Älskling åkt för att jobba sista passet på P&L och Micka och hennes bihang har åkt hem.
    Längtar efter att få vara ensam med Älskling. Det var länge sen nu...

    Tack för en skön dag! :) I love you!

Färgglada drinkar, mmm!

Kommentarer
Postat av: sys

Vilken härlig dag ni verkar ha haft.

Vi har också legat på stranden idag. SKönt!

Nu snart smäller det. Du jag ocg Britney. Va kul vi tre ska ha ;)



Ni kommer snart få hinna ses hoppas jag. Det är jobbigt när man inte hinner ses.



Du får berätta lite framtidsdrömmar och planer för mig med sen när vi sitter på tåget mot storstaden.



Miss you. Puss

2009-06-28 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0