Midsommarplaner...

Tro´t eller ej men om knappt en vecka är det midsommar!
Visst är det galet, sommaren har ju inte ens börjat känns det som.
Egentligen var midsommarafton min lediga dag, men snäll som jag är gör jag en god gärning och hoppar in på dagpasset. (Fick ta mycket skit av Älskling för detta...) Men kvällen är helt fri och vad ska man då hitta på?
Jag måste ju erkänna att i min värld så ska den äkta midsommaraftonen firas på hemmaplan,
hemma i byn! Ingen midsommar utan firande i G*****!!! :)
För en tid sedan fick jag en inbjudan till fest just hemma i byn, som känns mer och mer lockande måste jag erkänna. Ska nu bara få med Älskling i planen så är allt klappat & klart! :)


Midsommar när den är som bäst! Klicka här! :)

Tror det kan bli en intressant kväll...

Ska ni med?

Kommentarer
Postat av: carolina

Då blir vi grannar nu då ;) vi fick lägenheten. jo allt är bra här. lite seg och trött bara. jobbar ganska mycket nu :S

2009-06-10 @ 18:27:37
URL: http://caroliinammad.blogg.se/
Postat av: Sofia

Klart du ska komma!:)

2009-06-10 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0