*lycka*

Det har varit en sån där skön ledig dag idag! Ni vet en sån där när man sitter ute i solen och blir sugen på bullar & saft! ;)
Och då menar jag inte direkt mina gamla isklumpar till bullar som ligger längst in i frysen utan såna där alldeles nybakade...som jag så sällan får...  :)



Har gjort minsta möjliga idag. Tipi & jag har gått en promenad på Roxnäs och kikat på glada ungdomar som spelade brännboll och firade att skolan förmodligen är slut snart. Kommer ni ihåg känslan av att få sommarlov?! :) Känslan på skolavslutningen när alla var uppklädda till tänderna och man gav en egenplockad blombukett till fröken?! :)
Man blir ju nästan lite avundsjuk... Man kanske skulle börja plugga igen?! ;)

...och så har jag köpt nya gardiner...och så blev jag GALEN när jag skulle sätta upp dom. (Vanliga enkla panelgardiner) Den ena längden är typ felsydd och "sne" så den såg helt felk*****d ut när den hängde! Det slutade med att jag fick använda fantasin och plocka fram lite snören och sånt och fixa en annan lösning.

...och så skulle jag dammsuga. (Duktiga jag!) På/Av knappen hade fastnat så jag kunde inte starta den. Underbart va?! Det är såna saker som gör att jag kan lägga mig på golvet och gråta.
Nu ligger den där på golvet, den satans skitmaskinen och ser lite nöjd ut... :)


...och nu ska jag snart ut och springa. (Duktiga jag, igen!) Jag kommer vara arg som ett litet bi innan Älskling har släpat mig bort till elljusspåret. I love running! :P

Men känner ni inte ändå att jag är väldigt glad & positiv!? :)


I´m happy! :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Puss puss. Kom och hälsa på snart. Jag saknar ju min lilla fina Madde.

2009-06-09 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0