Jaga dammråttor

  • Nej jag vet, jag borde inte sätta mig här och blogga. Då kommer jag bli så seg och trött, som jag alltid blir när jag jobbat dagpass... Men här sitter jag alltså ändå ser det ut som! :)
    Nyss hemkommen och det första jag gjorde när jag landat innanför dörren var att slänga i en maskin med tvätt, vika den redan hängda tvätten, starta diskmaskinen, samla ihop gamla tidningar och annan skit som ska i pappersinsamlingen, dammtorka dammiga ytor, slänga mattorna i tvätten...och sen tog det liksom stopp. Ni som är vana "städare" vet att nu väntar dammsugning i nästa steg. Puh, det känns jobbigt.
    Jag lovade även i något glatt ögonblick Älskling att jag ska baka en rabarberpaj till kvällen...som vi kan äta efter att vi besökt gymmet... Ja, jag ska alltså träna ikväll också! (Mååååste jag..?) Behövs verkligen efter min "syndarhelg".

    All right, så blir det en svängom med dammsugaren...

Kommentarer
Postat av: Jenny

annars kommer jag gärna o dammsuger er lägenhet vettu :P

2009-06-02 @ 20:04:26
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0