Glad midsommar!

  • Jag virrar omkring här hemma som den äkta virrpannan jag är och försöker få allt iordning inför midsommarfirandet som stundar imorgon. Eftersom jag lämnar hemmet idag kl. 14, för att nästintill inte komma hem förrän lördagkväll behöver allt göras klart och packas NU!
    Och jag sätter mig och bloggar, nödvändigt!? :)
    För tillfället bakar jag pajen som ska ätas till förrätt. Mums!
    Tror det kommer bli en lyckad kväll, och som min smarta (-ste?) kollega uttryckte det igår så är det ju fakiskt VI (männsikossläktet) själva som har bestämt att midommarafton ska innehålla stålande solsken för att vara lyckad.
    Vem har sagt att det inte kan vara underbart med lite spöregn på sillen?!
  • GLAD MIDSOMMAR KÄRA VÄNNER OCH NI ANDRA SMYGLÄSARE! ;)


Kommentarer
Postat av: serran

Hoppas du/ni får en trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 15:54:04
URL: http://serra-serran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0