Biten?



Idag var jag utbjuden med mina kollegor i Repan till Dalsjö golfbana på lunch.
Det visade sig inte enbart bli lunchbjudning, utan även lite svingande av golfklubba! :)
Först på ranchen och sen puttande på greenen.
Shit, vad roligt det är!
Någon gång för länge sedan (högstadiet, gymnasiet?) på nån friluftsdag valde jag
och några tjejer att vara med på en "dagskurs i golf". Jäklar, då blev man biten kan jag lova.
Planerna gick långt på att faktiskt börja spela på riktigt. Men så blev det ju aldrig...
Ännu roligare känns det ju när man får beröm av coachen! :) (Detta kommer Älskling få höra länge!)
Var även lite kul när han påpekade "-Du gillar inte att förlora va?!"
"-Hehe, nej" svarade jag. "Ingen vill längre spela sällskapsspel med mig!" Vilket är helt sant.
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg är inte Stöa sisters (eller pappa heller för den delen)
kända för att kunna ta förluster på ett bra sätt. Watch out! ;)



Nu ska jag njuta av utsikten & ta en bit rabarberpaj.
Sen har jag ett presentkort på DUKA som jag måste handla upp... tråkigt! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Det där min sköna höna får du allt övertyga mig om.........:)

hallå tog min examen idag.........hur bra är inte jag egentligen... ne men usch skönt att eländet e över....

2009-06-03 @ 18:54:45
Postat av: Fez

Den dagen i högstadiet var ju grymt rolig!!!! Den skimmrar fortfarande i ngt slags lyckorus när jag tänker tillbaka på den... det var varmt, snart sommarlov, vi cyklade, hade trevligt sällskap och vi upptäckte att det var askul att spela golf!!! Varför fortsatte vi inte? Varför bara gör man inte sånt man vill och har lust till?? Tänk vad mycket kul man missar...

2009-06-03 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0