Nyponros

What a day! Blev en timmes övertid för att hinna med allt som fanns kvar att göra på jobbet. Sååå mycket att göra nu. Sommaren... :) Nu känner jag mig nöjd över dagens arbete, men är så sjukt trött.
Tur att man är ledig 4 dagar! :) *hehe*

Ikväll tänker vi bara ta det lugnt och Älsklingen har planerat nåt i stil med 3-rätters,
vilket man inte tackar nej till.
Jag vill bara mysa heeela kvällen!
Nu blir det duschen. Vill ju lukta som en nyponros när mannen i mitt liv kliver innanför dörren... :)

Hörs i helgen kära vänner. Utgång eventuellt... Puss




 


Efter en dusch...

Kommentarer
Postat av: syster

åh va mysigt =) hoppas ni får en bra helg. På mån-tis får jag äntligen umgås lite med min favvo syster. pusspuss

2009-07-10 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0