Not so toxic today...

Vaknade och kände mig som en zombie. (Fortfarande nynnandes på Britney´s gamla hits...) Ont i halsen, psyktrött och allmänt på dåligt humör. Tog några timmar (och några kaffekoppar) innan jag kände mig klar i knoppen. Men utan frukost och lunch i magen blir man snabbt lika trött igen, så tur är det väl att jag har min allra sötaste och snällaste Erika på hotellet som, likt en liten ängel (eller ett litet bi om ni så vill...) kommer flygandes med en sallad och en superdupergod smultronpaj! Dagen var räddad! *TACK ERIKA!*

Någonstans långt där bak i mitt huvud kan jag höra Älsklingen surra om storslagna planer. Han har ringt till jobbet flera gånger och berättat, men jag har inte hört ett ord.
Jag lyssnar lite halvdant och blir nästan lite rädd av hans utsvävningar.
Menar du allvar Älskling?!  Hur ska det gå till?

Vet ni vad? Semestern känns inte så långt borta plötsligt. Den är inom räckhåll... :) Håll ut kära vänner, när jag kliver ut genom portarna på den första minuten av min semester kommer den RIKTIGA sommarvärmen tillbaks igen! ;)

Nu ska jag bäddas ner under täcket. Att sova är underskattat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0