Lilla lördagen :)

  • Efter några timmars tjänstgöring på hotellet fortsatte arbetet här hemma. ÄNTLIGEN orkade jag ta tag i städningen här hemma. Blir lätt att det glöms bort (förträngs!) när det är sånt underbart väder ute, men idag såg jag några moln på himlen, och ja, det kom faktiskt några stora regndroppar, så jag skyndade mig att damma, vädra, tvätta, skura, skrubba och diska. Sååå skönt!
    Nu kan jag med gott samvete göra nåt skoj av kvällen. Planerna är redan gjorda och det kommer bli Rådis som får äran att ta emot oss som gäster ikväll. Blir eventuellt lite god mat och kanske ett glas eller två... :) Ska bli skoj!

    Nu ska jag ta tag i beställningen jag fått på menyer till ett bröllop på lördag. Kul att nån gillar det man gör! :)


Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vadå för beställningar? Är det genom jobbet eller?

2009-07-05 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0