I´m in love :)

God morgon bloggen!
Jag känner mig fortfarande jättetrött även om jag sov till klockan nästan var 10... Älsklingen pussade mig hejdå och drog till jobbet (var han nu ska vara idag?) en kvart tidigare. Natten har varit helt galen av alla drömmar. Konstiga drömmar, härliga drömmar och farliga drömmar... Inget jag tänker dela med mig av här, för jag vet ju inte om någon av er kan tyda drömmarna och jag vill nog inte veta vad dom betyder... :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning för att dra iväg till gamla hemtrakterna. Är liiiite nervös i maggropen. Inte för min egen del utan för pappa som ska uppträda på utescen på Tisdagskul idag. Jag vet att det kommer gå huuur bra som helst, men jag kan ändå känna av pappas nervositet. Det är ju därifrån jag ärvt min... :)
Ska bli superkul i alla fall och jag hoppas det blir uppehåll!
Ska även fira mamma lite som fyllde år i söndags, då jag jobbade och inte kunde vara med på kalaset.
Puss till mamma & pappa!

By the way;



Har ni sett den? "Vicky Christina Barcelona"?
Jag älskar den... Föll pladask för den här filmen. Och jag längtar tillbaks till Barcelona!

I´m in love... :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0