Hjärnsläpp

Jag borde verkligen börja packa! Det är dom sista lediga timmarna jag har nu innan vi drar norrut på fredag.
Imorgon jobbar jag kväll och på förmiddagen har vi ett "möte" inbokat. Och på fredag jobbar jag till 15 sen drar vi direkt.
Shit, hur ska jag hinna det här. *suck*
Min kropp & hjärna har liksom ingen ork längre. Totalt matt... Stackars Älskling får inte hem nån rolig flickvän på eftermiddagarna. Jag tycker det kan vara superkul att styra och ställa och ha koll på 1000 saker samtidigt, det ger mig någon slags tillfredsställelse. Men man tröttnar liksom när personal från andra avdelningar börjar komma ner till mig med problem som jag VERKLIGEN INTE skulle behöva ägna en tanke åt. Och när dom inte kan FÖRSTÅ hur viktigt det är att vi ALLA hjälps åt för att uppmärksamma saker som är fel och att RÄTTA TILL sådant. Det tar av min energidepå och den är snart slut kan jag lova er... Jag önskar att fler kunde känna lite ansvarskänsla!
Tack och lov får jag som sagt semester på fredag! :) Och TACK till er söta små troll på jobbet som är till sån stor hjälp! I love you! :) (Ni vet nog vilka ni är hoppas jag?)
WONDERFUL!

Nu har jag spottat ur mig lite skit som behövde komma ut.

Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0