G.S.I

Himlen öppnade sig när vi skulle springa från bilen och in på bion. Det var smått omöjligt att undvika pölarna och väl inne i salongen badade mina fossingar i skorna. :) *mmm* Just så man vill sitta i 2 timmar.
FIlmen som var "Johan Falk" var, som väntat för en som älskar svenska filmer, suuuper! :)



Annars har dagen innehållit jobb. Mycket lugnt på gäst- och telefonfronten med desto MER på pappersfronten. Högen bara växte och växte under mitt dagpass men jag hoppas jag inte lämnade kvar allt för mycket till kollegan D..?

Fick finbesök på hotellet idag! :) Jenny är hemma!

Vill ni veta hur långt jag har kvar till semester?
Nej det vill ni inte... Låååångt kvar.
Men som en klok person sa idag; den som väntar på nåt gott...

Over & Out


Kommentarer
Postat av: malin

ohhhhhh jag vill också se den...... snaaaarrrttt ses vi så kul!!!!!!!!!=)kramis

2009-07-08 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0