Grått

O baby baby baby... (Britney på TV:n) *ha ha hi hi ha ha ho*

Det är så synd om mig idag! Jag hostar och snorar och är allmänt seg.
Konsigt nog har det gått bra att jobba ändå i helgen. Med superpreparat blir man ju nästan som vanligt igen!
Tror jag spendera största delen av dagen här i soffan med dator och tekopp.
I eftermiddag ska jag på dejt med min egen privatfrisör. Jag ska alltså äntligen få håret fixat. Jag minns inte ens när jag klippte mig senast... Håret är i stort behov av en uppfräschning!

Helgen som varit har jag alltså jobbat...sista helgen på länge nu, eftersom vi går på semester på fredag! *jiiiiej*
Förutom jobb har vi myst, planerat vår framtid :) och lagat god mat.


Hemlagad plankstek med oxfilé

Bra att det regnar av sig lite innan finvädret kommer på fredag! *hihi*

Kommentarer
Postat av: Micka

Så det är nu på fre som ni går på sem.. Gud så fort tiden går..

Tack så mycket för hjälpen med kissarna. Kramar

2009-07-21 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0