16 timmar

16 timmar kvar på jobbet sen är det "sooommar, sommar och sol, havet & vinden..." Ja, semester alltså! :)
Vi börjar semestern med en tripp till Malin & Thomas i Östersund, dit även Limpan & Daniel och Ellen kommer.
Det ska bli så himla kul att återförenas med gamla guideskolebrudarna igen! :)
Kan tänka mig att det blir mycket tjejsnack, god mat & drinkar samt ett och annat togaparty innan helgen är slut... *hehe*
Lilla Tippan får spendera helgen hos syster & Tias i storstan Mora.

Jag önskar jag kunde berätta för er om vårt stora projekt vi har på gång!
Kan och kan, det är väl mer att jag inte vill egentligen.
Det är en lång resa som jag inte är säker på att den börjat ännu. Kanske smygstartat lite grann med vårt möte imorse, men fortfarande kan någon krossa våra drömmar.
Haha! Jag älskar att skriva i gåtor, jag vet att ni gillar det! ;)

Förmodligen kommer ni inte höra nåt mer från mig på bloggen på ett tag. Imorgon när jag kommer hem från jobbet kommer jag vara hyperstressad för att komma iväg så fort som möjligt.

Grattis till mig som snart är ledig!

Vad drömmer ni om?

Drömskt...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

GRRRR. JAG ÄR SÅÅÅ NYFIKEN!

2009-07-23 @ 14:00:45
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/
Postat av: Mia

jaha. ska ni bygga hus,skaffa barn eller starta företag, det är alternativen jag väljer mellan just nu.

2009-07-23 @ 14:35:14
Postat av: Jenny

Håller med Mia ;)

2009-07-23 @ 19:36:37
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0