Yesterday

Det som började med idén om en enkel tjejmiddag visade sig i verkligheten bli en jättelyckad helkväll! :)
Börjades med "förfest" på rum 182 hos Erika. Fortsattes med en middag på Harrys. Min plankstek var verkligen kanongod. Till dessert blev det en sked (eller två) av Mias brownie :) och en kaffe.
I samma ögonblick som vi intog desserten sade Erika god natt och bäddade ner sig i sängen... :) Sekunden innan var hon svinförbannad för att hon inte fick betala hela sällskapets nota. Som om vi skulle låta henne göra det?!
Skulle inte tro det va... Hur väl hon än menar vill man ju gärna betala för sig själv!
Kvällen gick vidare.
Vips! så stod 3 drinkar framför oss. Vad kan man annat säga än tack??? :)
Tjejkvällen hade kommit igång så vi joinade de andra tjejerna.
Fortsatte med drinkar, shots, och några snygga dance moves! :)
Det var egentligen en perfekt utekväll. Alla var på gott humör och vi lyckades beställa riktigt goda drinkar.
Gör gärna om det snart igen! Tack för en superkväll alla inblandade. Ingen nämnd och ingen glömd... :)
Kram!


Mobilfotat:  

Kommentarer
Postat av: Micka

FY FAN VILKA BILDER!!!!! Kan jag glänsa nå mer i facet eller?! Men en kanon kväll!

2009-01-25 @ 16:18:26
Postat av: Anna

vilken tur att ni hade trevligt, hoppas verkligen ni tämker göra det igen så jag får vara med:)

2009-01-26 @ 11:54:11
Postat av: Jenny

Gud vad jag saknar er! :'(

2009-01-26 @ 17:17:02
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0