Tisdag 27 januari

Tänk om det istället varit 27:e april till exempel... Jag har en stark längtan efter våren nu! Efter solsken! Tänk att få gå promenad på bara vägar och att få sitta ute på vår lilla gård i en solstol med en kaffekopp. Snart så...

Tipi trodde inte jag var klok när jag ville gå upp kl. 8 idag. (Jag vaknade av mig själv så jag tyckte jag sovit klart!)
Hon tittade upp på mig med skräck i ögonen, suckade högt och vände sig om och somnade om igen.. Jag smög upp, hoppade i mysbyxorna och tassade ut i vardagsrummet och stängde dörren om mig så prinsessan får sova färdigt. 
Många har nog intrycket att man som hundägare får gå upp tidigt på morgonen på grund utav att hunden står vid dörren och gnäller för att den är kissnödig. Jag vet inte hur andra har det, men min vovve vill ha sovmorgon. :) Har hon kommit upp till 10 så får jag vara nöjd...

Jag undrar vad den här dagen kommer ge?

Någon som vet?



Kommentarer
Postat av: malin

Ohh kan vi inte byta hund ett tag... Chess väckte mig vid 6 imorse... pigg och glad kexchoklad!=) har blivit lurad att gå med i hyresgästföreningen också... de kom och knacka på och tror du jag kunde säga nej.... ohhhh när ska jag lära mig säga nej?! puss vännen

2009-01-27 @ 09:10:12
Postat av: Madde

Du är precis som mej hör jag... Kan inte heller säga nej! :( Vi blev också "lurade" att gå med förut... Puss

2009-01-27 @ 09:48:13
Postat av: Micka

Hon är rätt knäpp den där Tipi :P Kram

2009-01-27 @ 20:47:38
Postat av: Thes

Går på bara vägar varje dag jag men inte fan ser jag någon mer sol för det!! Jag vill ha knarrande snö under skorna istället! :-) Hur ser isarna ut inför nästa helg? pöss

2009-01-28 @ 09:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0