Som barn på nytt! :)

Precis som jag tidigare nämnde så damp det ner åtminstone en decimeter snö här i stan idag. Om inte mer... Långpromenaden tog längre tid än vanligt då "matte" flåsandes pulsade fram i alldeles för mycket kläder, snöflingor i ögonen och lömsk is som lurade under snötäcket.
Kanske hade kunnat stämma någon om jag ramlade och bröt benet?? Men så blev inte fallet... :)

Annars har dagen inte innehållit mer spännande än att jag knåpat ihop en alldeles sprillans blandskiva som jag nu dansar omkring till och att jag skonat tvättkorgen på några kilon.
Och! jag får såklart inte glömma den här...


 


Är den inte vacker så säg!

Blev liksom som 5 år igen och bara jättesugen att göra en snölykta. Nu lyser det jättefint här utanför!
Och så var det mycket roligare än att t.ex. dammsuga... :)

Kommentarer
Postat av: Micka

Snölycktan var jätte fin =) Såna är ju jätte kul att göra men jag kommer liksom aldrig på att göra en snölyckta. Kramar

2009-01-20 @ 21:26:21
Postat av: malin

hallå babe om du saknar snön kan du komma hit här har vi mycket... puss puss

2009-01-20 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0