Solsken över Falun :)

God morgon! eller har det kanske hunnit bli förmiddag? Jo, det har det ju såklart...

Här i Falun är det en underbart vacker vinterdag. Ungefär 12 grader kallt och strålande solsken. (Ingenting mot nyårsveckan då vi hade -26 varje dag!) Perfekt dag för att gå långa promenader, ta en tur på långfärdsskridskorna eller varför inte kasta sig ut i längdspåren! Om det nu inte vore för att jag ska jobba... :) Syyynd! :)

För vanligt folk börjar nu helgen med allt som det nu innebär med ledighet och skoj. Min helg betyder jobb. Men jag klagar inte, för den här veckan har hittills nästan bara varit ledig för min del, och jag har haft massor med tid tillsammans med Henrik. Inte alltför bortskämd med lediga dagar tillsammans tyvärr... Men när vi väl är det, då jäklar umgås vi! :)

Nej ni, idag känner jag inte för att slösa bort hela min förmiddag på att sitta här och skriva.
Jag måste förflytta mig till soffan där Annika väntar... Ja, Annika Bengtzon. Jag har aldrig varit med om att jag dragit ut på en bok så länge som denna, men jag vill inte att den ska ta slut och jag är så jäkla nyfiken på att se hur det går för henne i sitt trasiga kärleksliv. Go Annika! :) Jag vill verkligen att det ska bli du och Thomas igen! Men först lite flirt med polisen.. :) *hihi*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0