It´s a freaky FRIDAY! :)

Sådär ja, då har jag fått ur mig det ARGA som behövde komma ut...nu kan jag återgå till att njuta av den här fredagen! :)
Känns skönt att ha en fredag ledig och äntligen få träffa min älskling lite! :)
Känns som vi inte träffats just någonting den här veckan...

Trots att pengar inte finns i överflöd den här månaden har vi beslutat att unna oss en mysig middag ute antingen ikväll eller imorgon kväll. Ska bli så mysigt! :) Lite tid för bara oss två.

Jag har även tänkt att jag ska "smacka upp" schablonen i helgen, får se hur det går med det projektet. Ska försöka ta mig iväg och fixa steg 1 idag; köpa färg och penslar. Vill gärna få den klar innan släkt och vänner kommer på besök när Henrik blir lika gammal som mig... ;)

Nu ska Tipi och jag ut och svettas lite, sen åker vi ner på stan och köper dog foood! :)

Hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Carro

Ho ho!! Jag & Emil tänkte göra precis samma sak ikväll (middag ute) Gott gott. Nästa helg ses vi, längtar massor. Puss

2009-01-30 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0