Inspiration för köket

Jag sitter här och är lite smånöjd... :) Den omtalade skänken står på plats och jag har just haft en sån där rolig stund när man äntligen får "göra iordning". I like! :)
Vill ju så gärna visa er. Men jag vette fan om jag vill lägga ut bilden här på bloggen... Copycats ni vet. :)
Kanske en liten en då. Ok.


"The kök"

Visst blev det fiiint? Fick upp en liten tavla och ett litet tidningsställ också.
Och det är betongväggar, så tro inte att det var nån lek att borra...

Nu är jag kaffesugen och "Top Model"sugen. :)


"Fixaren"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina duktiga fixar-Madde! :)

2009-01-26 @ 17:19:13
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Micka

Vad ni är duktiga. Å va fint de blev! =) Kramen

2009-01-26 @ 19:04:11
Postat av: Malin

ohh nyfiken på hur du har det vännen...=)

2009-01-26 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0