Hjärnan

Känner ni också så ibland...att hjärnan liksom inte lyder. Kroppen börjar leva sitt eget liv.
Går liksom inte att styra åt det håll man vill. Man vill känna på ett sätt...men känner på ett annat.
Har ni känt så? Eller är det bara jag..?
Som nyss. Kroppen blev alldeles kallsvettig och munnen alldeles torr. Jag svalde och svalde. 
Ni kanske undrar vad som utlöste detta...? Det kan jag berätta en annan gång.
Det viktiga är att jag egentligen inte blev så väldigt berörd av det jag "såg", men hjärnan talade om nåt annat för mig.
Fan fan fan.

Jo, jag kan svära. Tänk att folk tror att jag inte kan svära... :) Vad gör jag för intryck egentligen?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror att hjärnan sitter inne med mer information om hur man mår och känner än vad man ibland vill ta till sig och erkänna. Nånting man upplever kanske berör en mer än vad man tycks tro ibland??? Och det talar hjärnan om för en genom att skicka signaler till kroppens system att göra si eller så...that's how it works, although it seems wierd... Puss sötnos!

2009-01-18 @ 08:48:28
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0