Pusselbitar

  • God morgon bloggers! ;)

    Lördag förmiddag. Jobbhelg igen. Men det gööör inget! Jag får ju jobba med Micka liiite idag och nästan hela passet imorn! Gött! :) Hoppas vi slipper gnäll och tjat... (drömma kan man ju alltid!)

    Har fördrivit förmiddagen med att pussla & pussla (!) inför Stötenhelgen i april. Verkar som vi blir många...och då menar jag MÅNGA! :) Jättekul men tyvärr väldigt svårt att "knö" in alla i en och samma stuga. Men det får bli ett senare problem. Nu gäller bara att boka så alla har sängplats & liftkort och sen får vi slåss om hur vi ska bo. Helst VILL man ju ha alla tillsammans, men tyvärr blir det nog ganska svårt som sagt...
  • Hoppas ingen blir sur på mej för det?!?! :S

  • Fina Stöten!

    Jag ser fram emot det och hoppas det blir minst lika kul som förra året!

Kommentarer
Postat av: Micka

Jag tror på dig så de blir nog bra vad du en fixar ihop =)

Kramen

2009-02-28 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0