Laddning pågår

Energin behövs laddas upp. Känner mig helt utmattad och tom i hjärnan.
Det har gått i 120 km/h i dag på jobbet. *pust*
3 prinskorvar blev min räddning när den värsta svackan kom...
Som vanligt känns det som jag lämnat massor som ligger oklart.
Eller så är det bara kaoset i huvudet som behöver stillas..?
Behöver verkligen ladda upp nu när tjejerna kommer ikväll.
En dusch, kanske lite mat (som sagt, 3 prinskorvar har magen fått idag)
och så hoppas jag att humöret åker upp i topp igen! :)

Bara en liten parentes... Till min syster: JAG ÄLSKAR DIG! Du är bäst i världen!
Tack för att du är du och förlåt för att jag bröt ihop imorse.
Jag visste vad som väntade och orkade liksom inte inse det... Men du var räddaren med korvarna! :)
Saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: Micka

FLÅT FLÅT FLÅT!!!!!

2009-02-06 @ 16:22:37
Postat av: Micka

FLÅT att jag svek dig!

2009-02-06 @ 16:24:18
Postat av: Syster

Åh. du vet väl att jag gör allt för dig. Du är den bästa som finns. Tycker inte om att se dig ledsen. Är så rädd om dig. Älskar dig, sötnos!

Du är värd så mycket bättre.

du är värd det bästa.



Kram kram kram

2009-02-06 @ 18:34:46
Postat av: Anna-Lena

Aweeety! du e grym. btw. du är utmanad=)

2009-02-07 @ 20:15:03
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0