I´m back! ;)

  • Stackars datorn fick influensa och fick lov att läggas in ett par dagar, men nu är den så gott som ny igen! Sköööönt att all gammal skit (som man inte själv kan förmå sig att rensa bort!) nu är utraderad för all framtid! :)

    Så, vad har hänt sen sist?
    Henrik har blivit lite äldre (även klokare?), det vill säga, nu kommer vi vara lika gamla några månader, härligt!
    Jag överraskade honom med frukost på sängen och en helt ledig dag tillsammans. Den blev dock inte så "ledig", den innehöll mest städning, bakning och annat skoj. Älsklingen fick en härlig massage på Spa&Sport. Det borde man alltid få på sin födelsedag. Presenten av mig blev något vi avtalat... något mysigt som kommer längre fram i tiden... :)
    På eftermiddagen invaderades lägenheten av hela härliga tjocka släkten. Så mycket folk överallt så man knappt hinner tänka. Man hinner absolut inte prata och vara social med någon! Men trevligt var det och Henrik fick massor med fina presenter. Bland annat en som gör min förhoppning ännu större att min önskan ska slå in någon dag i framtiden. ;) *hihi* (Jag vet, nu är det GÅTSKRIVNING på hööög nivå!)

    Annars har jag mest varit trött och seg i veckan. Ont i halsen och har hela tiden känts som det ska smälla till och jag ska bli sjuk. Har spenderat mycket tid framför TV:n där det visats massor med rolig skidåkning! :)
    Får se om vi kanske tar oss ut i spåret och kikar på lite skidor "live" i helgen..? Hade varit skoj att se Nisse susa fram i spåret!

    Ikväll väntar en TUNG kväll på jobbet med MASSOR med ankomster. Sen är det ledig helg som hägrar.

    Dags att ta farväl att Micka som lämnar Grand ikväll... *snyft*

    Förresten vet jag fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon kväll på festen... hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0