I d a g

  • Jag tror att våren är på väg nu... jag är hoppfull!
    Trots att jag tillbringat största delen av dagen bakom en receptionsdisk hann jag i alla fall snappa upp lite av solskenet och takdroppet när jag kom hem. Härligt!

    I repan idag har jag bland annat fått uppleva detta;

    -Jag fick en utskällning (och kanske till och med en förbannelse som lades över mig) av en man som blev arg för att jag brukar läsa deckare. Han föredrog poesi... "Hela Falun är en stad som föredrar mord och våldtäkt!"
    Allt detta p.g.a. mina deckare... *suck*
    Förlåt Falun för det dåliga ryktet jag har givit er! Verkligen dumt. Förlåt.

    -Plötsligt satt jag i kontorsstolen med min kära frukostkollega uppflugen i knät. (Som en liten bebis i fosterställning ungefär...) Sen fick jag några välförtjänta (?) blåmärken på armen. Tack ska du ha!

    -Jag har både hunnit gå på toaletten, ätit frukost, ätit lunch (jodå, till och med lunch!) samt druckit flera koppar kaffe och några glas vatten! :)
  • Ja, en bra dag med andra ord! :)



Kommentarer
Postat av: Marie

+ att du fick träffa mif idag=) din dag måste ju ha vart perfekt. Såg du förresten håret på tjejen som jag klippte idag? Hon hade afro. fast hon hade plattat det. omg. men det blev snyggt iaf..



Hoppas du får fler dagar med lunch och fika . det är du värd

2009-02-25 @ 19:59:21
Postat av: Micka

Finns det såna dagar? =)

2009-02-26 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0