Gardiner

Det blev en liten kort skridskotur idag. När jag väl kom ut på isen insåg jag att jag hade glömt mina isdubbar hemma i hallen... Även om isen är väldigt tjock nu så kände jag inte för att dra iväg alltför lång. Så jag åkte lite fram och tillbaks och försökte bättra på min teknik. Det blir bättre och bättre! :)

På hemvägen kunde jag inte hålla mig ifrån att åka in och köpa ett par nya gardiner till vardagsrummet.
Kan inte bestämma mig för om det blev fint eller fult... Kanske inte det optimala med vita gardiner mitt i vintern.
Får vänta och se vad älsklingens reaktion säger...
När man vet att det kommer gäster om några dagar blir jag så nojjig och ser allt som är fult och som måste åtgärdas. Man vill ju gärna att det ska vara snyggt och välkomnande!


Typ såhär!

Foto: Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0