Does he wash up??

  • Jag vaknade upp till en grå dag, men vet ni? Det har spruckit upp till en klarblå himmel.
    Jag tror minsann jag ska skruva lite på skridskorna och sen ge mig ut på en tur. Galet hur man kan längta efter att få åka skridskor, det hade jag aldrig trott om mig själv... :) Minns hur jag pinades under "byalagsturneringen"  när vi gick i 5:an eller 6:an... *hehe*
       Kollade lite snabbt på det alpina på TV, men jag klarar inte av när det går dåligt för svenskorna, så det är ingen idé att titta. I helgen startar Skidskytte tävlingarna, ääälskar att titta på skidskytte! Kommer sitta klistrad! :)
       Hann med att skrika lite på älsklingen innan han gick till jobbet. Han verkar tro att all disk han slänger ner i diskhon ska diska upp sig själv..?? Eh, har då aldrig hänt mig så jag vet inte varför han skulle ha sån tur???
    Efter lite skrik så diskades det i alla fall... Hårt mot hårt ska det va!
      Idag måste jag börja förbereda för älsklingens födelsedag. Inhandla sånt som det ska bjudas på och ladda upp med lite ingredienser man kan baka nåt gott av. Tänk att han blir så gammal! ;)
       Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det finns fler hushåll där den manliga parten tror på det övernaturliga när det gäller disken... ;)

2009-02-12 @ 15:33:42
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Madde

Skönt att höra på nåt sätt! :P

2009-02-12 @ 15:46:23
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0