Alla hjärtans dag???

Det har varit mycket idag. *pust* Full fart på jobbet, men mestadels gäster med gott humör, tack och lov!
Märks direkt när det är lite ledigt för "fam.Svensson". Det blir liksom en annan "fart" på hotellet. Folk överallt och 1000 frågor som haglar.
En gäst sa till mig idag; "-Jag ser att du har mycket att stå i idag. Men det syns inte på dig. Du gör ett jättebra jobb!"
Oj, hoppsan, lite beröm. Tack! Det värmer verkligen.
Men när det började närma sig eftermiddag kände jag att den välkända svackan började smyga sig på. Med endast ett par koppar kaffe i kistan på hela dagen kanske det inte kan bli annat..? Men va fan, vi tar en till kopp och ser om man kanske får lite ny energi??!! :)
Gäster som ringde måste ha tyckt att jag var märklig för det tog oerhört lång tid att uppfatta vad de sa och samtidigt knappa in det på datorn... :) Sorry folks!

Väl hemma är det bara att ta nya tag! Har lyckats slänga ihop en plåt hallongrottor trots att ögonlocken hänger i armvecken. Neeej, jag är inte bitter, jag är bara trött.

Stooor kram till min nattkollega S! Bra jobbat i natt! Det tar ganska mycket extra på krafterna när det händer nåt sånt där som sorteras till högen "Emergency". (De övriga kollegorna tyckte det var konstigt att det inte var under mitt skift det hände...*hehe*)

Ikväll tänkte vi mysa framför TV:n och kika på Melodifestivalen.
Kanske slinker ner en tequila eller tre för att lugna nerverna... ;)

Tack älskling för det gulliga! ÄLSKAR DIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0