Surviving X-mas

  • Nej kära läsare! Jag har inte förvillat bort mig bland alla granar. Och nej, jag har inte heller slagit in mig själv och gett bort mig själv i julklapp. Jag har bara verkligen inte haft tid att sätta mig vid datorn och blogga. Sorry!

    Två dagar före julafton packade jag in vovven och mig själv i bilen och drog ensam iväg upp till stugan i Norge. Guuuud sååå sköööönt!
    Hela en och en halv dag var jag totalt ensam i urskogen! Utanför dörren ser man bara skog och fjäll så långt ögat kan nå och det enda man hör är en tung tystnad. Underbart! Kvällen efter kom resten av julfirarna upp.
    Ordningen återställd. Ingen mer tystnad. :)
    Tystanden byttes mot Janssons Frestelse, en gran som nästan inte fick plats på grund av alla julklappar som skulle ligga under den och världens bästa familj & sambo. <3 Julafton blev som vanligt lugn och mysig.
    Och som vanligt fick jag massor med fina klappar.
    Bl. a. plattängernas Rolls Royce :) och en kvällsmake-up på Make Up Store. Thanks! :)


    Den är min! Bara min!

    På juldagen åkte vi några åk på brädorna i Stöten. (Kära, kära, kära Stöten!)
    Sen var ledigheten slut för mig och Älskling, så vi hade inget annat val än att fara hem igen.

     
     

     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0