Igår och idag

  • Igår hade vi julmys hemma hos Mickan. Hon hade pysslat och pyntat så fint hemma!
    Jättemysigt och massor med gott hade vi samlat ihop till julbordet! :)
    Kvällen fortsatte ute på stan med dans i alla dess former. :) Svängde runt med Älsklingen och hans kollega som anslöt sig till vår lilla grupp lite senare. Skoj!
    Tack för en fin kväll!

    Idag har vi gått på en promenad i solskenet.
    Jag åkte förbi Mickan för att se att hon städat och gjort fint igen efter att vi stökat ner... :)
    Sen fick mamma & pappa finbesök under resten av dagen. Mamma & Syster bakade tuttull för fulla muggar när jag kom dit. Finns det nåt godare än nybakad tuttull??? :)
    Senare hade jag turen att få en kik i Systerns nya lägenhet. Superfin! Grattis! :)
    Bästa familjen!

    Min jetlagade pojkvän har gått och lagt sig för länge sedan... Bäst jag kryper ner bredvid honom.

    God natt!

         

Kommentarer
Postat av: malin

En liten fråga vad är tuttull?

2009-12-14 @ 09:10:00
Postat av: Madeleine

Haha. Tuttull är mjukt tunnbröd. :) Även kallat stitschi i min hemby. :)

2009-12-14 @ 09:41:52
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: malin

haha jag var faktiskt tvungen att googla det!!:)

2009-12-14 @ 11:13:56
Postat av: mia

fan vi ser ju ut som ett muntert gäng. hade vi inte roligare än sådär?

2009-12-14 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0