Wrooom

...och så var helgen över. Två lediga dagar är ju ingenting när man precis har haft en låååång semester! :)
Helgen har innehållit några små utflykter.

På lördagen detta;



Nej, nu var det ju inte så att jag satt i båten, men jag satt i säkert förvar på kanten av en hög mur och kikade på grabbarna. Emmah och jag hade även sällskap av en snubbe som endast var ute efter att briljera och impa på "tjejerna". Men hörru grabben, vad gjorde du då på torra land? :)
Nästa gång är det "tjejernas" tur. Det har vi ju nästan lovat...
Kvällen fortsatte med detta;



Japp, ni tittar på det vinnande laget! :) 2-0 tror jag bestämt det blev.

Och så dagens utflykt;



Inte lika vilda strömmar som under gårdagen, men underbart vackert!

Kommentarer
Postat av: Emmah

Hej tjejen! ;)

Tack för en jättetrevlig dag!

2009-08-23 @ 22:26:26
Postat av: Madeleine

Men hörru tjejen, tack detsamma! ;)

Vi gör om det snart igen!

2009-08-23 @ 22:44:35
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Malin

men vad fasen var ni också och forsrännde ?!! det gjorde vi igår i Åre så Jädrans kul!!!!!!!!!! Love it!!!! Ta med dig henke och kom upp så kan vi ut och testa forsen här och blöta ner varandra!=)

Kram

2009-08-24 @ 07:18:09
Postat av: malin

hörrö du nu la jag in ett inlägg här för ett ag senmen så försvann det hrm.... antagligen kommer det väl ploppa upp nu sen efter jag skrivit detta.... hatar datorer ibland.....

2009-08-24 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0