Rysare

Jag är bakis. Allmänt trött och seg och med solen i ögonen och vinden i håret.
Kvällen igår var galet blöt, på både det ena och det andra sättet. :)
Om jag ska sammanfatta kvällen med ett ord blir det trevligt. Grannar som man tidigare utbytt ett "hej" med under lite mer än ett års tid fick man nu en liten pratstund med. Jag försökte använda fler ord än det där "hejet". :) Och lyckades!
Jag är glad att jag avslutade i rättan tid, så jag har ingen anledning att skämmas eller ha ångest för gårdagen. Vissa andra kanske drar ner kepsen lite extra mycket över ansiktet idag...? Don´t worry, just be happy!

Jag som totalt älskar sportevenemang på TV kommer såklart sitta klistrad ikväll och kolla på den stora rysaren...
I can´t wait! Jag går och bänkar mig redan nu så jag får en bra plats... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0