Nu är det FREDAGSMYS

...för vissa. Jag ska nog ändå försöka ha lite fredagsmys på jobbet.
Kan ju hoppas på att det kommer lite mysiga gäster!? :)
Den här fredagen har i alla fall börjat ganska bra. Jag har städat lägenheten så den är fräsch inför eventuella helgbesök. Jag har lagt ut kylen & frysen på Blocket.se. Jag har såklart gått långpromenad. Jag har även kikat i fönstret på nya grannar som flyttar in. Jag har lagat matlådor till helgen arbetspass. Ok, matlådan till kvällspasset ikväll blev en proteindrink...kanske inte så mycket man behöver laga...

Fick ett sms imorse av käraste Mia med lite go information. Sådan information som sedan kan förfölja en i tankarna hela dagen. Lite som ett monster som jagar en...
Frågan efter det smset blir då: -Sen NÄR är man "ute efter" alla sina vänner man har på FB?!"
Stackars er som har över 500 vänner där, det måste vara jobbigt att försöka hinna flörta med alla och det måste verkligen ta upp ALL er tid att försöka "få" dom! Tur att jag bara har 200 någonting... :)
Ber om ursäkt till mig själv eftersom jag lovade mig själv att inte lägga ner någon onödig energi på detta ämne, vilket jag precis gjorde i och med detta inlägg. *Suck*

God arbetslust och trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

jag tycker det bara är komiskt ;)

2009-08-29 @ 10:54:17
Postat av: malin

säger en sak våga vägra FB........ ganska skönt måste jag säga.......

2009-08-29 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0