MIN dag!

Idag är det verkligen MIN dag. En dag där jag bara ska tänka på mig själv och umgås med mig själv!
Självklart är Tipi inräknad i mitt sällskap...vi är ju nästan oskiljaktiga! :)
Tipi fick förresten en present igår när matte kom hem från Ikea. En liten räser-kanin som åker i en morot. Egentligen är det en skallra för bebisar, men Tipi tyckte den var rolig och har redan lärt sig att den heter "Ninis".



Imorse började jag dagen med en timmes helkroppsmassage på Spa&Sport.
Ååå det är ju så underbart skönt!
Min rygg behövde verkligen en behandling. Hade en ny terapeut den här gången
som var superduktig! Jag återvänder snart! :)
Efter detta känner man sig ganska mosig. Jag har också en tendens att bli lite illamående efteråt,
så jag åkte hem och fortsatte med spikmattan. Somnade nästan... :)

Nu är det dags att göra dagens nytta. Vi köpte ny kyl & frys igår som kommer till helgen,
så det ska rensas och göras plats för våra nya medlemmar i köket.
 Det kommer bli så grymt snyggt! :)

Min och Mickas heldag tillsammans igår slutade i min soffa med några glas vin medan
sambosarna var på träning, om ni undrar... :)


Kommentarer
Postat av: serran

Du skulle ha kommit på frukost innan massagen :)

Jag ska dit imorgon, då är jag ledig. Sen jobbar vi visst båda 2 under helgen. Kram!

2009-08-27 @ 17:41:26
URL: http://serra-serran.blogspot.com
Postat av: malin

jag vill också till ikea!!!!hur går det med vår date när kunde du sa du?puss

2009-08-28 @ 12:21:35
Postat av: malin

jag vill också till ikea!!!!hur går det med vår date när kunde du sa du?puss

2009-08-28 @ 12:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0