I byxan

  • Jag har hoppat i mina nyköpta träningsbyxor och ett linne.
    Jag har förberett en nyttig "drink" att dricka efteråt.
    Håret är uppsatt och jag har inte ätit på minst 3 timmar.
    NU ATTANS ska jag väl inte kunna slippa undan den här joggingturen!?
    Om en liten stund kommer Älsklingen stå innanför dörren, nästintill direkt redo att ge sig ut. (Han har ju ett stenhårt träningsschema att följa, den stackar´n!)
    Ja, jag ska verkligen haka på! :)

    Idag var första dagen på jobbet efter semestern. Som jag tidigare nämnt har det känts som jag varit ledig läääänge och det var riktigt trevligt att återse alla kollegor igen! Liiite har jag nog allt saknar er... ;)
    Tänkte försöka använda söta Serran som mitt dragplåster att komma iväg och träna, ska bara först få henne med på nåt pass! :)
    Det känns med en gång att vardagen har kommit tillbaks...och hösten. Dags för tjocka tröjor, tända ljus och mys-pys! :)

Inte längre latmaskar...?




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har han ett träningsprogram att följa? va duktiga ni är. Kan eran entusiasm smitta av sig på mig tack?

2009-08-18 @ 19:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0