Who has time to blogga?

Inte jag i alla fall! Jag är fullt upptagen med att vistas ute varenda liten sekund jag har chansen och de övriga sekunderna (som tyvärr tar överhanden...) spenderar jag innanför betongväggar på mitt kära arbete.
Men hey, någon måste ju ta hand om turisterna som kommit till stan, så vem gör det bättre än moi?! ;)
Så som sagt, det har blivit dåligt med update på senaste. Kan även bero på en dator som havererat. Är något överraskad? Näe...trodde väl det.
Skönt att se att "tittarsiffrorna" håller i sig utan att man skriver inlägg, me like! :)

Vad har hänt sen sist då?
Detoxen blev nedlagd ganska snabbt då jag inte kunde kontrollera mina hungerkänslor och kände mig svimfärdig. Tyvärr. Jag som var så laddad. Men det är inte meningen att man ska gå hungrig i Sverige på tvåtusentalet... :)
Det fick bli massor med godis i påskägg och påskbuffé med hög mysfaktor istället! (Bättre det än några äckliga juicer!)

Annars är det mest planering för helgen som tar upp mesta tiden.
Jag försöker få igång resten av gänget (det lilla gänget på 21 pers...) med utskick av massmejl. Verkar som några har fått eld i baken i alla fall, men resten av dönickarna bara nickar och instämmer när de läser mina mail antar jag då eftersom det inte kommer nån respons?! :)
Alla bitar har i alla fall ramlat på plats någorlunda. Stugfördelningen är fixad och inköpslistan med allt onyttigt som ska intas ligger på köksbordet och väntar på att tas till butiken.
Solen har lovat att stråla hela helgen, utomhusAFTERSKIIII´n har lovat att vara grymmare än någonsin, HAAK´s har lovat att imitera E-type ännu bättre, skotrarna har lovat att hoppa högre än förut och vi ska ha den bästa helgen på väldigt länge! Right?! :)
Och just ja, det viktigaste av allt (hehe); min födelsedag ska firas mitt i smeten! *jiiiej* Mmm, 22 år blir jag, tänk att jag blivit så gammal redan, tänk vad tiden går. "På min tid, då fick man pulsa 2 mil i snöstorm för att komma till skolan..."

Utemöblerna har fått komma fram ur förrådet och ingen är gladare än jag för det, möjligtvis möblerna själva.

Vi höres när solen gått i moln! :)


















Kommentarer
Postat av: Carro

LÄNGTAR OCH LADDAR

2009-04-12 @ 15:33:43
Postat av: Aijs

Låter underbart med Söten, hoppas ni får skoj!! :-) STOR KRAM

2009-04-12 @ 22:13:57
URL: http://aijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0