Var är alla grannarna???

  • Sååå varmt! Det är VARMT ute! (Hade det inte varit för min hals hade jag bannemej suttit i bikini!) Jag kan inte beskriva hur fånigt lycklig jag känner mig när jag sitter här ute i min campingstol. :) Fåglarna kvittrar, solen steker i ansiktet, barnen i området plockar fram sina cyklar och Tipi rullar sig på lergräsmattan...perfekt!
    De 2 senaste timmarna har jag suttit djupt insjunken i Elle och drömt om diverse plagg som borde inhandlas.
    Många andra tankar har också väckts:

    -Vad gör alla grannar på min gata? Kan inte se en enda själ ute i solen...
    -Kommer min bröllopsresa gå till Hawaii?
    -Varför får jag alltid en solrynka i pannan? ("Receptionsrynkan" är ingenting jämfört med den...)
    -Ska jag äta en "stor" eller en "sumo" (sushi) ikväll? Kan inte bestämma vilken jag vill ha...




Njuter också av solen...




Nej, ni trodde väl inte att snön var borta redan?!



Kommentarer
Postat av: mia

ta en sumo!

2009-04-04 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0