SPA & Scoop

  • Mitt lilla babyfejs har fått vara på SPA idag. Ni kan bara ana hur len & slät jag är i hyn nu!
    Snyggare än aldrig förr! ;)
    Det var grymt skönt att bara få ligga nerbäddad i en och en halv timme och bara bli ompysslad. Det rengjordes, peelades, tvättades, masserades, fuktbombades, klämdes och noppades för fulla muggar. Najs!
    Började och avslutade SPA:andet med bubbelpool & ljusterapi, mer sånt tack!

    Nu är jag hemma hos min sjukling och ska ha en äkta TV kväll. (Jag hoppas för guds skull jag slipper se eländet Talang 2009!)

    Förresten så har jag 2 stekheta scoop om 2 kända svenska män...men man får väl inte hänga ut kändisar på sin blogg?! ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Måste man ringa för att få höra smaskigheterna då eller vad antyder du? :-)

2009-04-03 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0