Snorkråka

Det är just vad jag är! Sitter inne och snorar och snyter mig. Precis vad man inte vill göra på sin lediga dag när solen strålar här utanför. Men nån gång måste den ju bryta ut, förkylningen som jag "skjutit på" i flera veckor. Var livrädd att bli sjuk till Stötenhelgen, men jag lyckades alltså förhindra förkylningen med diverse preparat. Är less på att gå runt och känna sig småsjuk hela tiden, helst för att man inte kan träna som man vill... Men bara det går över så...

Tipi och jag var ute på världens härligaste morgonpromenad imorse. Marie kom hem med Tipi halv 9 i morse.
(Hon har varit i Gars under helgen.) Det var en trött vovve vi fick hem! :)
Vi promenerade i alla fall ner till ängarna där det rinner en liten bäck. Jag slog mig ner på bron som går över bäcken och lyssnade på vattnet och på fåglarna som sjöng inne i skogen. Tipi busade med nån pinne som busade tillbaks med henne. :) Sen kom hon på att man kan ju faktiskt springa i bäcken... *hehe*
En mycket lortig vovve gick sedan hem med matte. :) Nu ligger hon och snarkar i sängen.

I fredags var Marie & Matte på besök över kvällen och natten. Vi grillade och drack drinkar i kvällssolen. Härligt!


 

 






Kommentarer
Postat av: malin

ohhh de där glasen känner jag igen.....:)

2009-04-27 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0