Onsdag

Är just hemkommen från en liten tur på stan med Mia.
Fikade & kikade runt i några butiker. Synd att det är så grått och kallt bara...

Har bestämt mig för att börja min "kur" från och med imorgon bitti istället. Behövde ju handla lite innan jag kunde köra igång och före jag hann inhandla det jag behöver (dvs ett ton frukt & grönt) hann jag äta annat skit.
Så jag bestämde att satsa 100 % från imorgon istället.
Ikväll blir det alltså en "sista" myskväll med Älsklingen. Ett kilo räkor ligger och tinar.. :)

Testade i alla fall att göra en utav de föreslagna "drinkarna".



Försöker hitta ännu mer insiration i en bok som jag har...



Ska bli spännande att se om jag klarar mig utan att fuska. :)

Hade ju tänkt fixa påskriset innan Älsklingen kommer hem men han hade tagit med sig nyckeln
till förrådet  så jag kommer inte åt grejerna... Stackars mig! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh det låter ju strålande med pocketgrejen! Jag är PÅ! :D just send me the letter... :)



Glad påsk på dig oxå! Är synd om oss som måste jobba denna helg tycker jag :(



KRAM!

2009-04-12 @ 08:52:24
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0