It started on a sunday afternoon...

Solen lyckades kika fram idag också och ingen blev så glad som mitt rynkiga fejs som fick njuta av den lilla eldbollen ännu en dag! ;)
När vi väl lyckades få ur den livrädda hunden ur lägenheten tog vi en tur till vårt gamla neighborhood på udden.
Strosade ute på isen och strandade på en bänk och solade. Tipi busade som aldrig förr! Jag älskar den hunden!



Väl hemma blev det en snabbgrillning av sällan skådat slag innan vi rejsade och hämtade Micka & hennes bihang och åkte för att kika på "Fars", som det så vackert heter. "Pengarna eller livet" var en galet snurrig men väldigt underhållande tillställning. Skådisarna var kanon; Sussie Eriksson, Martin Björk (fråga Olle), Teliapappan i reklamen och
Johannes Brost bl.a. Mest skratt blev det när manuset sprack! :)





För övrigt blev jag irriterad och besviken när vi kom hem till lägenheten och
nån kvinna var och hälsade på hos vår granne som stod ute på gården.
Kvinnan tittade på mig och Älskling när vi kom gående som om vi kom från yttre rymden och
inte var välkomna här på Planet Earth.
Jag hade god lust att skrika ett fult ord efter henne.
Tycker att "vuxna" människor kan vara så fruktansvärt fördomsfulla ibland!
Usch!

Med dom visdomsorden ska jag lägga ner bloggandet för idag.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej snygging! :) jajjemän, jag vill absolut vara med på lite pocketbyte! Får höras av innan jag kommer nästa gång så får vi ses o köra ett litet pocket-rejs ;)



Puss!

2009-04-06 @ 13:54:19
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0