Hundpsykolog sökes!

 

Jag vet inte vad våran lilla älskling är så fruktansvärt rädd för, men rädd är hon.
Fick knappt ut henne på morgonpromenad idag. Hon stretade emot och la sig på backen.
Svansen mellan benen och hysteriskt skakande...sen drar hon med alla sina krafter för att få gå hem igen.
Har fortfarande inte fått henne att kissa.

Hon har ju varit så här till och från nu i några veckor.
Kan det vara så att hon känner på sig att snart kommer det smälla raketet och smällare?
Jag skulle verkligen vilja få hjälp av någon hundpsykolog som kan prata med Tipi och få förklarat vad hon är rädd för.
Om någon kan rekommendera någon sådan skulle jag bli överlycklig!

I eftermiddag följer hon med mig på jobbet till husse slutar.


Kommentarer
Postat av: Micka

Stackars lill vovven!

2009-05-02 @ 19:45:51
Postat av: Mia

vet inte om du brukar kolla på Ceasar på tv4 plus på måndagar? Han är ju magiker när det gäller sånt där..kolla vetja, kanske kan få nåt tips där!:)

2009-05-03 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0