Tjejkväll :)

Helgen är snart över. Puh! den har varit intensiv. En "vanlig" jobbhelg är jag vanligtvis helt psyktrött BARA av att ha jobbat, men den här helgen har jag klämt in ytterligare lite aktiviteter!
Efter jobbpasset igår blev jag upphämtad av Thesan och så brände vi iväg till Gävle på 25-års fest hos Carro. Vi var 6 flickor som under kvällen skålade i (jättegoood!) champagne, åt italiensk buffé och pannacotta och sjöng SingStar så stämbanden blödde... :) Det var skitskojigt!
Imorse vaknade vi av att grannen under antagligen ville ge igen för gårdagen genom att spela Madonnas "Papa dont preach" (som vi sjungit på SingStar) jättehögt. Haha!

Nu längtar jag bara hem till mina älsklingar och till en stor skål med popcorn...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0