Separationsångest!

Vi har lånat ut Tipi... Hör ni hur det låter!!!??? Vi har LÅNAT UT VÅR HUND!!!
 Jag kunde knappt titta på henne när hon åkte iväg i bilen. Ångesten tryckte ner mig platt på asfalten.
Jag känner mig som en riktig svikare. Älskade lilla vovve...


Nu är det ju inte nån främling som lånat henne, utan en av Henriks tidigare kollegor som Tipi träffat flera gånger. Kollegan och hans tjej går i "hundköpartankar" och ville testa på livet som husse & matte.  Det passade rätt bra de här två dagarna eftersom mitt och Henriks schema inte gick så bra ihop, annars hade Tipi fått vara hemma ensam länge på dagarna. Jag försöker tänka så för att döva mitt dåliga samvete. Men jag vet att hon har det skoj! Hon gillar ju att byta miljö då och då och få busa med lite nya offer :) Hehe!
Hur som helst så är det sååå tomt utan henne. Älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0