Nya böcker! :)

Jag har beställt nya böcker!
Jag älskar böcker, även om jag inte tycker att jag har jättemycket tid över för att läsa i lugn och ro...
Kanske borde jag också beställa en bokhylla där jag kan samla alla mina älsklingar?!)
Den här gången beställdes det;


 Såklart!
Har hittills inte missat en bok som handlar om Annika Bengtzon, min hero :)


 "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson.
Jag ser mig själv som lite av en "porrmotståndare".
Just därför ska jag läsa den här boken tänkte jag, får se vad det ger?!

Nu är klockan snart elva och det betyder kaffe!
Jag vet, lite pensionärsvarning, men jag antar att jag blev "skadad" av mina år på äldreboendet! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får vi se vem jag lånar liza av, dig eller biblioteket:-) beror på var jag får tag på den först, är ju sååå bäst!!

2008-09-29 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0