My latest PASSION!

Jag har 2 nya passioner i mitt liv. Den ena tänkte jag berätta om här och nu...

Jag har blivit totalfrälst av MORDKOMMISSIONEN!!!
Ni vet den danska kriminalserien. Älskling och jag har nu nästan samlat på oss hela serien som vi slaviskt ser minst ett avsnitt av varje dag. Jag har länge haft en förkärlek för det danska språket. Jag älskar danska! Måske har jag också en förkärlek för vissa danska män... haha. Jag tänker härmed erkänna att jag inte enbart tittar på Mordkommissionen för att det är en jävligt bra serie, det finns nåt mer i den som får mig att totalt smälta och som kan få mig att kräla desperat på golvet i ren frustration...
Se själva...


Mads Mikkelsen

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

jag vet hur de är att förälska sig i danska/r. Själv ska jag till århus om en månad med jenterna.längtar!!

2008-09-04 @ 17:43:55
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken hottie ;)

2008-09-04 @ 20:03:23
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Henrik-honey-paj

Guuud vilken snygg bild du har lagt in på mig!!

Tycker du inte att jag är lite lik Mads Mickelsen på den bilden?



Love you! Puss / din Henrikpenrik

2008-09-04 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0