maaasssor me folk!

Helgens inflyttningsfest resulterade i att vi (jag har noga räknat!) sammanlagt hade 25 personer i vår lägenhet samtidigt. Det är bra jobbat tycker jag! :)Väldigt blandad kompott av människor; lite Securiankollegor till Henrik, gamla Stötenkollegor, nuvarande kollegor från Grand, skolkompisar (läs Carro!) och lite folk jag aldrig sett förr. Tyckte det var himlans roligt! Blev (som vanligt) inte lika roligt när man kom ner på krogen. Vi drog fort som sjutton till Donken och åt massor med burgers och sen hem i sängen innan man började känns sig dålig.
Upp ganska tidigt morgonen därpå eftersom underbara Thomas fick lov att återvända till fjällen, Stöten, igen. Såååå roligt att han kom! Otippat men sååå jäkla gött! Underbar människa! :)


  

Vill ha inflyttningsfest igen, men jag orkar inte flytta...
Tack alla för en superkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jag är bara en skolkompis? :(

2008-09-03 @ 17:54:42
Postat av: Jenny

Lessen jag inte kom gumman...jag slets åt två olika håll... :( Hoppas du inte blev arg?! PUSSSS

2008-09-03 @ 20:08:37
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0