Helgen som gått

Det har varit en lugn och skön helg! EN hel ledig dag tillsammans fick vi också, älsklingen och jag!
Var liiiite sugen på utgång i lördags, men pga SNOR och YRSEL bestämde jag mig för att inte utmana ödet. Istället blev det en myshemmakväll tillsammans med Henrik, Micka, Patrik och såklart Tipi!



Vi beställde hem grekmat, drack lite vin och kollade på film. Supertrevligt! :)
Filmerna var dock kanske inte av världsklass... :(

Vi såg "Hancock" med Will Smith. Jag trodde jag skulle tuppa av när filmen började och jag såg att han var nån slags superhjälte som kunde flyga och stoppa tåg bl.a... Mot slutet hämtade den dock sig och blev "normal".

Efter rullen med Will blev det "Shooter" (som Henrik propagerat för hela kvällen...)
Handlar om ett planerat presidentmord där fel snubbe får skulden.
Ja ni förstår... Den var helt ok, även om jag somnade X antal gånger, men det tror jag inte nån såg... ;)


 


I helgen har också min kära far blivit ett år äldre! Grattis! :)
(Tänk att det hunnit gå ett helt år sen vi hade den stora 50års festen...)

Firade honom igår med lite presenter hemma i byn. Mamma hade gjort supergod smörgåstårta! Mums!

Tack för helgen alla inblandade! :)







 


Kommentarer
Postat av: Aijs

Hahahaha exakt så reagerade jag också när Hancock började!!

2008-09-29 @ 11:27:01
URL: http://aijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0